facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

piątek, 7 kwietnia 2017

skull tee









PL: Uwielbiam wszystko co wypuszcza Stussy, jeśli chodzi o grafiki na koszulkach czy bluzach są niezawodni i oczywiście pod względem jakości również - mam wrażenie, że te ubrania są po prostu niezniszczalne. Szarą koszulkę z czachą połączyłam z moją ulubioną sznurowaną spódnicą, którą kilka miesięcy temu mogliście zobaczyć tutaj w wersji 'total look'. Do tego niezastąpiona ramoneska, wygodne slip-ony i gotowe. 

Koszulka: Stussy
Kurtka: H&M
Spódnica: Lovelywholesale
Buty: Vices

ENG: I adore all Stussy collections, if we talk about the graphic artworks on T-shirts or sweatshirts they are brilliant, and of course the quality too - I have the impression that these clothes are simply indestructible. Grey tee with skull I have combined with my favorite lace-up skirt, which you could see here, a few monts ago, in 'grey total look'. For this set I chose irreplaceable biker jacket, slip on sneakers and finished.

T-shirt: Stussy
Jacket: H&M
Skirt: Lovelywholesale
Shoes: Vices

P.S. to mi dziś w duszy gra od samego rana, a Wam? Miłego weekendu :)
P.S. I can't stop listening to this song from the morning, and how about you? Have a nice weekend :)

64 komentarze:

  1. No niezła ta koszulka, niezła ;) Fajnie się prezentujesz! A ramoneski - faktycznie są niezawodne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super całość! Tą stylizacją udowodniłaś jak różnorodnie można łączyć na pozór eleganckie spódniczki z nieco luźniejszymi elementami garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Uwielbiam slipony - najwygodnuehdze buty na świecie :)
    Mi dziś nic nie gra :( za to przed oczyma wciąż siedzi prawo międzynarodowe publiczne :D

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana cudowna stylizacja! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. I liked the grey total look, you always look very beautiful and I love T-shirs with hraphics and illustrations! Loved the skirt as well! Hope you have a lovely weekend!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I just love this look! Perfect mix of casual and edgy! ;)

    fashionabejita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, I would so love to wear this outfit, the way you styled it. The Billy Joel's song is awesome, hehe. I love the upbeat feel. The biker jacket layering brings up the edginess, but then again, I like that you're always exuding an edgy vibe even in flowy dresses. Your shoes are awesome and you look ravishing :D x

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze perfekcyjna! świetna spódnica i kurtka:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Stussy, ta koszulka jest mega :D <3 super wygląda w połączeniu ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka w połączeniu z tą spódnicą wygląda mega
    Super look

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Jak zawsze świetnie i kreatywnie. Genialna spódniczka i ramoneska. Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow. :o Super stylizacja,a koszulka wymiata. Nigdy nie słyszałam o Stussy i zdecydowanie muszę to zmienić, bo koszulka ma naprawdę genialny print. Jedyne co do mnie nie przemawia to buty.

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się koszula, świetnie wygląda w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znajoma spódniczka :D hihihi
    kurczę, a ja taka napalona byłam na nią, nie mogłam się doczekać kiedy do mnie przyjdzie, a tylko raz ją mialam na sobie :/ w sumie to pewnie dlatego, że miałam na nią tylko pomysl w wersji bardziej eleganckiej ze szpilkami, a że ostatnio nie po drodze mi z obcasami, to tak leży w szafie i chyba czeka na lepsze czasy :/
    fajny pomysl mi podsunęłaś z tymi plaskimi butami do niej, teraz jest bliższy mojemu serduchowi <3

    OdpowiedzUsuń
  15. I adore this combination!
    And it suits you so well :)

    It's great that you add some music to your post. It's lovely to find out what's going on in other's minds.
    I do it all the time, if you're interested in music, I can recommend you some songs :)

    Have a great weekend,
    Kisses, Celien | The Losing Struggle

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful outfit, my dear! I love skulls and this t-shirt is amazing! You look so cool :)

    xoxo ❤
    Melania | mimalditadulzura.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna świetna koszulka z tego sklepu, cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. WOWWW!! LOVE IT GIRL!! Nice style!
    Check my blog and my new post*
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś cudowna! <3 Uwielbiam slip-ony! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. such a cool and lovely combo! Love the jacket and shoes <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestaw :-) Spódniczka mega!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cool T-shirt girl but the skirt is amazing. I love the lace up detail and shades of grey.

     Princess Audu 

    OdpowiedzUsuń
  23. Love the skull tee on you, so stunning! The lace up skirt is so lush too. Gorgeous girl! <3

    Sophie | soinspo xo

    OdpowiedzUsuń
  24. That is such a cool tee! Love that lace up skirt too. Hope you're having a great week!

    ~Lindsey
    http://have-clothes-will-travel.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. This has to be one of my favorite looks of yours!! Love!
    xx Leah

    www.fashtrav.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cały look bardzo na TAK, a kolor na ustach - petarda! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I znów zachwycam się okularami! :) Pięknie Ci w nich!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fabulous, darling, you look terrific! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ta spódniczka jest genialna, marzy mi się!
    ślicznie wyglądasz <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ten t-shirt jest genialny, świetnie komponuje za butami , kurtka i spódnicą :-) wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna spodnica, mega t-shirt....wygladasz fenomenalnie.
    super stylizacja street style!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  32. There are times that I am in a mood for something cool and this overall outfit is absolutely what's in my mind. Wow. I'm so in love with this look, plus those cool tee looks so amazing. I want one!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny miejski zestaw. Koszulka w czachę nadaje rockowego charaktery, slip-ony mega. A Szminka idealnie podkreśla Twoją urodę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyznam, że pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Ale jestem damą ciuchlandową, więc nic dziwnego :p Jeśli jednak nabiorę ochoty na coś w tym stylu - wiem gdzie uderzyć! Teledysk fajny. Przypomniałaś mi o czymś za czym tęsknię ale już nie mogę tego robić XD

    OdpowiedzUsuń
  35. Your skirt is so cute! I love it!!! <333

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam tę spódniczkę :) A połączenie jej z ramoneską to świetny zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem totalnie zakochana w Twoich stylizacjach! No sztos <3

    OdpowiedzUsuń
  38. This Tee is amazing! Cool skull!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne zestawienie, spódniczka jest śliczna i super wygląda z tymi bucikami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudnie wyglądasz a spódnica jest odjazdowa :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Alee świetna grafika na koszulce! 😁 Zazdroszczę też spódnicy i kurtki. 😊 Super look!

    OdpowiedzUsuń
  42. Te sznurowane spódnice i sukienki to teraz hit. Tylko ja się obawiam czy są w ogóle wygodne? Super tshirt:).

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne stylizacje;)
    Ostatnio mi też w oko wpadły te sznurowane mini;)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. zakochałam się w Twojej spódnicy - jest idealna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz fantastycznie! Oryginalna i stylowa. <3


    Mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny look. Podoba mi się połączenie ze spódniczką i ramoneską. Bardzo lubię t-shirty z nadrukami. Chyba nie mogłabym bez nich żyć, no i jakość jest ważna, bo dobra bawełna zwłaszcza na lato to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  47. Amazing tee ! This outfit is very pretty. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń